Indexovaci roboty / meta name

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Tue Feb 16 20:20:02 CET 1999

> Dekuji za odezvy, moc jich sice nebylo, ale lepsi neco nez nic, pokud mate
> jakekoliv reference k index strojum, uvitam (URL apod.).
>
> Dale me zajima, jak je to s tagem keywords:

Ja bych je tam daval, s tim lang="cs" (tak teda cesky, nebo slovensky?!
:-) jsem se jeste nesetkal.

Hlavne tam tech keywords nedavejte moc stejnych pro 1 stranku, nektere
vyhledavaci stroje detekuji spamovani pomoci meta tagu.

Jinak samozrejme muzete udelat stranku, kde ve framesetu bude kyzena (i
dynamicky kenerovana) a v <noframes> bych dal silene mnozstvi dotycnych
klicovych slov. Treba bych omilal nejake vety poskladane z klicovych slov
porad dokola. No a ve vsech strankach takto "uveznenych v ramecku pres
celou obrazovku bych do odkazu daval target = _top.

www.searchenginewatch.com

> Na rozdil od tagu description, ktery je bezpochyby uzitecny, o keyw. vazne
> pochybuji, v dobe predplaceni pozice na vyhledavaci (sherlok-holmes.cz), co

Pozice se predplaci na Sherlockovi a Goto.com, pak jsou tu ty sluzby pouze
s predplacenymi klicovymi slovy od RealNames a Netscape 4.5, "normalni"
vyhledavace neumoznuji predplaceni vysledku (Opentext s tim kdysi
narazil, a tak se mnozi bali i Goto.com), ale umoznuji predplaceni
zobrazeni banneru pri hledani urcitych klicovych slov. Ted je z toho v USA
soud, protoze Excite(?) prodali zobrazovani banneru pri hledani Amazon(?)
firme Barnes & Noble.

> myslite vy?

Generovat, v nejhorsim to k nicemu nebude, ale muzete si tim jedine
pomoci.

PN