Wget - Win32port -> kam tohle pujde ??

Jan Pechanec pechy at hp735.cvut.cz
Wed Feb 24 09:39:46 CET 1999

On Wed, 24 Feb 1999, VPetr wrote:

	Dobry den,

	v posledni dobe jde Net buhvi kam. Zda se mi, ze jestli to tak
jeste chvili bude pokracovat, tak lidi, kteri tomu rozumi a jsou jeste
zde (nemyslim tim sebe), z konference odejdou a tady se budou resit
veci typu nastaveni MSIE, Outlooku nebo to, co pise pan VPetr.

	Cas venovany jednomu precteni FAQ teto konference by pro mnoho
z nas zcela jiste nebyl casem zabitym. Take bych rad vsechny poprosil,
pokud muzou, at obcas zareaguji primo na odesilatele. Delam to, ale
dneska poprve radeji pisu uz rovnou sem.

	Zvlaste se mi potom nelibi, kdyz nekdo uz do subjektu napise
``offtopic'' nebo mi na osobni mail odepise, ze ``nevi o prihodnejsi
konferenci'', kdyz jich je ve FAQ znacne mnozstvi a staci si jen
vybrat (FAQ se v konferenci objevuji zhruba kazdych par tydnu). I
kdyby tomu tak nebylo, je to mozna duvod zalozit konferenci novou, ale
ne kazit stavajici. Myslim, ze jestli se neco nezmeni, pujde o Netu
presvedceni, ze se tu bezne probiraji veci z prvniho odstavce a
dotycne ani nenapadne, ze to je absolutne offtopic. A Net postupne
vysumi. Skoda, ne?

	dekuju, zdravi Honza Pechanec.

>Wget - Win32port
>
>zna nekdo nejaky :oficialnejsi: web pro Wget - jeho Win32port? problem je,
>ze ma bug v ukladani souboru (1.5.x) - neprepise url obsahujici
>otaznik a tak to nelze zapsat na disk (v rekurzivnim rezimu).
>
>-vp

      Jan PECHANEC, Computing center, Czech Technical University
               Zikova 4, Praha 6, 166 35, Czech Republic
   http://www.civ.cvut.cz | pechy at hp735.cvut.cz | +420 2 2435 2969