DNS MX zaznam

Vaclav Poppe vapo at fria.utc.sk
Thu Feb 25 10:20:32 CET 1999

	Srdecne zdravim vsetkych NETakov.

	Mam jeden zahadny problem s urcovanim MX zaznamu pre domenu
hotmail.com, kde nas sendmail 8.8.8 nemoze odoslat postu.  Hlasi
chybu "host name lookup failure".

	NSLOOKUP po nastaveni set q=any, zisti udaje o domene
hotmail.com, po nastaveni set q=MX nie a hlasi chybu "Non-existent
host/domain".

	Zo susednej fakulty posta do hotmail.com odchadza normalne a
aj DNS funguje korektne.  Poradi niekto v com moze byt problem?

	Mame bind8.1.1, u susedov je sendmail 8.7.5 a bind8.1.2, ale
v rozdielnej verzii bind by som chybu nehladal.  Pre ine poddomeny
.com od nas posta odchadza, aj DNS funguje korektne, resp. iny
podobny pripad ako hotmail.com som zatial nezistil.

	Dakujem vopred za kazdy napad.

              Vaclav Poppe            e-mail:  vapo at fria.utc.sk
Organizacia:  ZILINSKA UNIVERZITA
              Fakulta riadenia a informatiky, Katedra informatiky
              Velky diel                 tel:  089 - 672210, 672207
              010 26 ZILINA              fax:  089 - 54613