Wget - Win32port -> kam tohle pujde ??

Peter Straka straka at kesp.elf.stuba.sk
Thu Feb 25 11:22:11 CET 1999

Hi

Jan Pechanec wrote:
>         v posledni dobe jde Net buhvi kam. Zda se mi, ze jestli to tak
> jeste chvili bude pokracovat, tak ...

Je tym myslena konferencia net at felk... alebo samotny Velky InterNET :-)
Dalo by sa to aplikovat na oba .... :-(

Je pravda za za posledny 1 rok som sa tu nic zaujimave nedoznvedel.
Predtym to bolo lepsie.
Uvazovalo sa o zalozeni novej konferencie viete o tom niekto nieco?
(alebo je to len pre tych co su si to scopny najst ?????? :-)

--
  Ing. Peter Straka                                        TheBenO