Wget - Win32port -> kam tohle pujde ??

Bohumil Michal michal at fee.vutbr.cz
Fri Feb 26 08:53:43 CET 1999

Peter Straka wrote:

> Hi

> Je tym myslena konferencia net at felk... alebo samotny Velky InterNET :-)
> Dalo by sa to aplikovat na oba .... :-(
>
> Je pravda za za posledny 1 rok som sa tu nic zaujimave nedoznvedel.
> Predtym to bolo lepsie.

Mozna jste ziskal tolik znalosti a zkusenosti (nejen diky teto
konferenci), ze zacinate patrit do jine kategorie ucastniku: tech, kteri
na dotazy odpovidaji a tim umozni ziskani znalosti jinym. Cim vic toho
budete vedet, tim min zajimavych veci se v konferencich dozvite.

Podobne konference jsou zalozeny prave na tom, ze ti, co znaji, se o sve
znalosti podeli zdarma (pro ne to je ovsem ztrata casu). Nastesti,
protoze jinak by jedina odpoved na jakykoliv dotaz byla: "Vas problem
dokazu vyresit, kontaktujte mou poradenskou firmu XXX, dohodneme se na
cene."

--
b.m.
Bohumil Michal