No subject

Igor Bujna bujnaigor at tcioptics.cz
Thu Jan 14 09:23:08 CET 1999

Vlastnim Linux Red Hat 5.0 a po rozjeti man nokonfigurovano lo a
eth0.
Nemam nikde nastaveno(.etc/sysconfig/network) nasteven
GATEWAY ani GATEWAYDEV, i v scriptu /sbin/ifup man
vyhozeno routovan--> default.
Ale stale se mi po restartu vzdy po route -n vypise route default
pres gw IP 192.168.1.1a eth0.
I kdyz tohle vyhodim a po pripojeni do site se mi naroutuje jako
defaul ppp0, tak stejne kdyz dam traceroute treba nekde do
internetu(i IP adresu) tak mi stejne jede pres kartu eth0.
Nevite cim by to mohlo byt, kartu eth0 nerozjizdim pres zadny
bootp ci dhcp.Vyseldek je, ze kdyz nastavim maskaradu :
ipfwadm -F -p deny
ipfwadm -F -a accept -m -P all -S 192.168.1.0/24 -D 0.0.0.0/0
ipfwadm -F -a accept -m -P all -S 194.213.236.2(ISP-provider) -D
192.168.1.1
ipfwadm -M -s 2000 2000 2000
,tak mi po vypisu ipfwadm -F -l vypese forwardovane adresy(uvede
accept/masquerade),ale po vypisu ipfwadm -M -l nevypise nic.
Nevite, kde je chyba.
Dekuji za jakoukoliv pripominku.

    With regards
                          Igor Bujna