No subject

Michael Mraka michael at fi.muni.cz
Thu Jan 14 12:50:12 CET 1999

bujnaigor at tcioptics.cz (Igor Bujna) writes:
% Vlastnim Linux Red Hat 5.0 a po rozjeti man nokonfigurovano lo a
% eth0.
% Nemam nikde nastaveno(.etc/sysconfig/network) nasteven
% GATEWAY ani GATEWAYDEV, i v scriptu /sbin/ifup man
% vyhozeno routovan--> default.
% Ale stale se mi po restartu vzdy po route -n vypise route default
% pres gw IP 192.168.1.1a eth0.
% I kdyz tohle vyhodim a po pripojeni do site se mi naroutuje jako
% defaul ppp0, tak stejne kdyz dam traceroute treba nekde do
% internetu(i IP adresu) tak mi stejne jede pres kartu eth0.

Vypnete sit
root# /etc/rc.d/init.d/network stop
pak zkuste
root# sh -x /etc/rc.d/init.d/network start
a divejte se, po kterem prikazu se tam ta default gateway objevi (resp.
co nastavuje prog. route.

%     With regards
%                           Igor Bujna

BTW takoveto dotazy je lepsi smerovat do cz.comp.linux resp. linux at muni.cz.

--mm                                                            Michael Mráka
                                                        michael(at)fi.muni.cz