Linux opet pomalejsi nez NT? Re: PHP

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Thu Jul 1 08:32:20 CEST 1999

Dobry den,

>    > na http://betanews.microsoft.com/ je na prvni pohled W2KAS
>    >
>    > >betanews.microsoft.com:119
>    > Connecting to host betanews.microsoft.com...Connected
>    > 200 NNTP Service Microsoft(R) Internet Services 5.00
> Version: 5.0.2068.0 Posting Allowed
>
> Vas pohled bych opravdu chtel mit (ale pravdepodobne bych jej
> pouzival k
> necemu jinemu a to zvlaste ted v lete :-)) - existuji mnohem
> sofistikovanejsi
> metody zjisteni operacniho systemu a ani o tech se neda rici,
> ze by byly
> [...]

pokud je mi znamo, tak tyto softwary funguji na principu KVALIFIKOVANEHO
ODHADU ciloveho systemu, procez pouzivaji nejakou svoji databazi znalosti.
Pro spravnou funkcionalitu musite mit databazi upravenou pro testovani
ciloveho systemu, jinak Vam to hodi nejakou blbost.

Podle toho, co o svem TCP/IP stacku MS prohlasuje, tak ho nechal prepsat (no
bylo take nacase - i v NT 4.0 je to porad ten stary znamy TCP/IP stack z
Windows for Workgroups 3.1) - no a kde jinde se inspirovat nez v Open Source
Software (?) ... Je mozne, ze se potom pri testovani tyto softwary vraci
stack, ktery se nejvice blizi - no a kdyz je to prepsany stack z Linuxu nebo
FreeBSD ... :-)

					MK