Linux opet pomalejsi nez NT? Re: PHP

Michal Meloun meloun at miracle.cz
Thu Jul 1 08:49:44 CEST 1999

> pokud je mi znamo, tak tyto softwary funguji na principu KVALIFIKOVANEHO
> ODHADU ciloveho systemu, procez pouzivaji nejakou svoji databazi znalosti.
> Pro spravnou funkcionalitu musite mit databazi upravenou pro testovani
> ciloveho systemu, jinak Vam to hodi nejakou blbost.
>
> Podle toho, co o svem TCP/IP stacku MS prohlasuje, tak ho nechal prepsat
> (no bylo take nacase - i v NT 4.0 je to porad ten stary znamy TCP/IP stack
> z Windows for Workgroups 3.1) - no a kde jinde se inspirovat nez v Open
> Source Software (?) ... Je mozne, ze se potom pri testovani tyto softwary
> [...]

Hmm, ... tohle je typicky cesky pristup. Jak FreeBSD, tak Linux je distribuovan
pod GNU licenci, takze to, co nahore popisujete neni nic jineho nez obycejna kradez...
(Leda ze by Mikrosoft zverejnil zdrojaky od NT :-) brr...., to by se mi udelalo
krasne spatne.

Btw, ta databaze poskytuje jiste kvalifikovanejsi odhad verze systemu, nez vase vira v
pravost promtu...
 			Michal Meloun