Reverznm DNS

VP vpetr at bigfoot.com
Fri Jul 2 01:30:25 CEST 1999

   > spravce rad zatezuje linky (nucenim se pripojovani pres ruzne proxy =
   > servery)... Myslim, ze toto blokovani uz neni v mode, ci ano?

> ale ftp.fi.muni.cz alias ftp.linux.cz preci nikomu nic nezakazuje? Nebo snad
muzete po ulici beztrestne chodit bez obcanskeho prukazu? Taky Vas nemusi
vsude pustit... Preberte si to jak chcete. Pokud si myslite, ze je naprosto v

kdyz nepusti, tak to obejde, kdyz nepusti FTP, tak to obejde take, na ukor kapacity linek a ciziho Proxy serveru.

> poradku, ze provideri nejsou schopni ci ochotni si upravit DNS tak, aby

Myslite, ze se to tim nauci? Kolik lidi umi nastavit sprevne reverzni domenu pro cast C adres, resp. ji presmerovat tam, kam ma?

> Nedavno jsem si napr. zkousel zjistit, kolik ceskych a slovenskych domen ma MX
> zaznam smerovan na CNAME misto A a divil byste se, bylo jich dost. Kam by to

A vite, kolik ceskych ISP klidne nastavi MX na IP adresu misto na A?

   > Hacker ci mirne pokrocily uziv. pri naboreni serveru to stejne obelsi.

> Jak jste to myslel? Mozna tomu nerozumim...

Varovani "veskere aktivity se loguji"

VP