Linux opet pomalejsi nez NT? Re: PHP

VP vpetr at bigfoot.com
Fri Jul 2 02:00:00 CEST 1999

Zdravim,

   > na http://betanews.microsoft.com/ je na prvni pohled W2KAS

   > Connecting to host betanews.microsoft.com...Connected
   > 200 NNTP Service Microsoft(R) Internet Services 5.00 Version: 5.0.2068.0 Posting

Vas pohled bych opravdu chtel mit (ale pravdepodobne bych jej pouzival k
necemu jinemu a to zvlaste ted v lete :-)) - existuji mnohem sofistikovanejsi
metody zjisteni operacniho systemu a ani o tech se neda rici, ze by byly
naprosto presne. Napr. jiz zminovany nmap (testovani TCP stacku)...

- prvni pohled = to co je videt na prvni pohled (nikdo netvrdi ze port 119 byl muj prvni pohled:), jiste ne vzdy odpovida skutecnosti, ale malokdo si da praci s tim to maskovat a kdyz uz, jeste nikdy jsem to nevidel maskovano tak, aby to vypadalo jako original.

http://betanews.microsoft.com/
http://betanews.microsoft.com/iisadmin
http://betanews.microsoft.com/iishelp/

- vazne si myslite, ze by simulovali chovani IIS na Linuxu jen proto, aby maskovali nejaky Linux? Zrejme Linux dali nekam jinam (tam kam patri) a to je cela zahada...

BTW - Podivejte se (ale pouze prvnim pohledem) na muj pocitac:

- Na vas pocitac se uz divat nebudu, nebot tuhle vase inzerovana homepage nebyla jaksi accessible :)) - proc ji tedy inzerujete?

VP