Reverzni DNS

Lubos Kaspar kaspar at cnb.cz
Fri Jul 2 08:40:52 CEST 1999

> Date: Fri, 2 Jul 1999 01:30:25 +0200
> From: "VP" <vpetr at bigfoot.com>
> To: <net at cs.felk.cvut.cz>
> Subject: Re: Re: Reverznm DNS
>
> Myslite, ze se to tim nauci? Kolik lidi umi nastavit spravne reverzni
> domenu pro cast C adres, resp. ji presmerovat tam, kam ma?

Podle me by to poradny spravce DNS jakekoliv domeny libovolne urovne
umet mel, jinak je to diletant a mel by radeji jit past kravy. Copak je
to takovy problem pouzit (nebo si napsat) nejaky generator IN PTR? Muze to
byt z IN A nebo (coz je urcite lepsi a nam se to osvedcilo) oboji (nebo
samozrejme i IN CNAME a treba i ruzne dalsi udaje jako napr. IN HINFO,
IN TXT) z nejake primarni databaze, nejlepe zahrnujici kontrolu
konzistence dat; to je samozrejme potrebne pouze pro pripady, kdy pocet
polozek presahne nekolik desitek. Napr. v nasem intranetu mame v DNS
desetitice polozek a obsluhuje to max. 1 clovek na zlomek uvazku, pricemz
cetne zmeny jsou na dennim poradku (pritom nemame zadne dynamicke
bezejmenne IP).
--
                                                Lubos Kaspar