Reverznm DNS

Pavel Satrapa Pavel.Satrapa at vslib.cz
Fri Jul 2 08:46:50 CEST 1999

> kdyz nepusti, tak to obejde, kdyz nepusti FTP, tak to obejde take, na
> ukor kapacity linek a ciziho Proxy serveru.

Vtip je v tom, ze nejpohodlnejsi metoda obejiti je otravovat sveho spravce
site nebo poskytovatele pripojeni proc to nefunguje a at s tim neco udela.
A to je to, o co tu jde - vyvinout tlak na lidi, kteri spravuji DNS, aby
to delali poradne. Rekl bych, ze rada uzivatelu to sama ani jinak obejit
nedokaze.

> Myslite, ze se to tim nauci? Kolik lidi umi nastavit sprevne
> reverzni domenu pro cast C adres, resp. ji presmerovat tam, kam ma?

Jezisi, mluvime tady jeste o poskytovatelich pripojeni? Pokud
nezamestnavaji lidi, kteri by dovedli spravne konfigurovat DNS, je to asi
jako kdyby autobusova spolecnost nemela nikoho s ridicakem...

Preji vsem pekny vikend

 Pavel Satrapa                    Technical University of Liberec
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Information Technology
 Phone:  +420-48-535-2385         Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +420-48-535-2229         Czech Republic