Internetove nakupy

Jaroslav Cibulka cibulka at kovopetrol.cz
Wed Jul 21 07:47:31 CEST 1999

mam pocit, ze karty jsou rozdeleny na (minimalne) dva druhy:

kreditni (ve smyslu kreditu - u nas se kreditni rika nepresne vsem;-))
a, a ted nevim jak se tomu rika ;-)))

rozdil je ten, ze u tech prvnich banka klientovi umoznuje kredit a
platba muze probihat bez overeni - prodejce ma vydavatelem banky
zaruceno, ze banka zaplati i kdyz majitel karty  nebude mit prachy
na ucte (a banka si to nasledne s nim pekne vyrika a vyridi)

..u toho druheho typu banka nic takoveho negarantuje a proto se
platby overuji a penize blokuji (a proto si vyberete, zaplatite on-line,
ale nezaplatite u tech, co maji takou tu "kopirku", protoze u tehle
karet neni jistota, ze obchodni dostane penize)

Pokud povidam nesmysly, tak sorry - ale jsem presvedceny, ze
(hooooodne zhruba) tak nejak to je

JaCi

Moc se timhle nezabyvam - ale