Internetove nakupy

Petr Soucek petr at ryston.cz
Tue Jul 20 23:07:04 CEST 1999

Michal Krsek wrote:

> Hm ... Pouzivam kartu od rijna minuleho roku a zatim jsem nemel tyto
> problemy. Az ze jsem platil na pomerne exotickych mistech :-)

To muze byt mozna jeste drive, byl to opakovany nakup v jednom z
nejvetsich internetovych obchodu v USA, ted si nemuzu vybavit jmeno.

> To je pomerne zajimava (a velka) neprijemnost.
> Pry se to da resit tim, za obchodnik autorizaci zrusi - na coz ho musite
> upozornit. Ovsem, kdyz je na druhem konci sveta, muze to byt __HODNE__
> netrivialni vec ...

Ted me napada, jestli to vubec je bezpecne resitelne. Vzdyt ta
autorizacni centrala nema jak si overit, ze vola znovu ten samy
obchodnik, a nema jak mu to prokazat v pripade sporu.

To bych si pak mohl klidne neco skutecne koupit a pak zavolat do
autorizacniho centra, ze chci tu autorizaci zrusit. Cislo obchodniho
mista budu mit na stvrzence. Je mi to divne, hned zitra se na to zeptam
- jsme take obchodni misto.

Zdravi

Petr Soucek