Internetove nakupy

Martin Molhanec Ing. K313 MOLHANEC at feld.cvut.cz
Fri Jul 23 19:22:54 CEST 1999

> Teoreticky by vsechny banky mely nabizet stejne podminky, takze
> by to melo byt jedno :-) Typ karty chcete VISA nebo EC/MC, obe s
> mezinarodni platnosti; pokud jste dosti bohat, muzete se poohlizet
> po "drazsich" znackach.
>
> Vzhledem k tomu, ze se podminky meni porad pryc, zkuste obejit
> par duveryhodnych bank, a vyzbrojen predstavou, co byste rad, si
> nechte vysvetlit, kolik vas to bude stat a jak dlouho budete cekat.

    No prave to je ten problem.

    Jak jsem psal mam VISA od Ceske Sporitelny o ktere tvrdej, ze jde
na Inetu platit a mne se to nepovedlo. Cili kdo ma pravdu ?
Sporitelna, kdyz rika, ze to jde, nebo ta firma, kdyz moji kartu
odmitla ? Navic lidi ve sporitelne moc extra kvalifikovani, jak jsem
koukal nejsou, kdyz jsem jim ukazoval odpoved od te Inetove firmy,
tak jsem zjistil, ze pochopitelne anglicky neumej.

    Takze on je to problem, zeptat se :-/

    Martin

---
*  Ing. Martin Molhanec,CSc.       voice: (++420 2) 2435 2118        *
*            Czech Technical University in Prague                    *
*  Faculty of Electrotechnics      fax:   (++420 2) 2435 3949        *
*  Department of Electrotechnology Internet: molhanec at fel.cvut.cz    *
*  Technicka 2                     http://k313.feld.cvut.cz          *
*  166 27  PRAHA 6, Dejvice        Fidonet:  2:420/12.102            *
*                  C Z E C H   R E P U B L I C                       *