Internetove nakupy

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Sun Jul 25 16:25:24 CEST 1999

>     No prave to je ten problem.
>
>     Jak jsem psal mam VISA od Ceske Sporitelny o ktere tvrdej, ze jde
> na Inetu platit a mne se to nepovedlo. Cili kdo ma pravdu ?
> Sporitelna, kdyz rika, ze to jde, nebo ta firma, kdyz moji kartu
> odmitla ? Navic lidi ve sporitelne moc extra kvalifikovani, jak jsem
> koukal nejsou, kdyz jsem jim ukazoval odpoved od te Inetove firmy,
> tak jsem zjistil, ze pochopitelne anglicky neumej.

Jedina odpoved ... Proc mate ucet u tehle instituce ?
Bank tu mame jak naseto. Pokud se podivame na vysledky hospodareni za
uplynuly rok, tak jediny rozdil mezi bankami  je, ze vlada nenecha padnout
zadnou z velke ctyrky (eh - pardon - nyni velke dvojky). Pokud neverite
novym ci mensim bankam jako je napriklad <reklama>Expandia banka</reklama>,
jiste Vam vyhovi jina z tech ctyrech velkych.

				MK