Vlozeni textu do stranky na strane serveru

Vladimir Michl Vladimir.Michl at seznam.cz
Sun Jun 13 20:35:51 CEST 1999

ondra at asa.cz (Ondrej Hlavacek) writes:

> 2)druhe reseni by se mi mnohem vice libilo, ale nevim jestli je vubec
> mozne: Napisu script v Perlu, ktery vlozim do server parsed stranky
> <!--#include virtual="na.mem.serveru?parametry"> a on preda svoje
> parametry
> scriptu na jinem serveru a jeho odezvu vlozi do stranky. Ma to jednu
> velkou
> vyhodu: o vlozeni nezada client (uzivatel), ale server, a tak je to
> mnohem
> _rychlejsi_. Take presmerovanim pres script mohu script vice zabezpecit
> [...]

na.vasem.serveru musi bezet http daemon a ten script musi byt normalni CGI.
Vystup pak dava jako HTML.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl at seznam.cz                                 *
*           Vladimir.Michl at mujweb.cz - home modem                    *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                                              *