PHP a IIS 4

Vladimir Michl Vladimir.Michl at seznam.cz
Sun Jun 13 20:36:18 CEST 1999

"Jaroslav Filip" <filip at ol.mcs.cz> writes:

> Ale problem se objevil, jakmile jsem chtel pouzit stranky (pouzivajici php),
> ktere
> pristupuji pomoci php do databaze pres ODBC. V tomto pripade se stranka
> vubec nezobrazila.
> Vypadalo to tak, jako by se to zacyklilo. Potom jsem na to prisel! Kdyz jsem
> nastavil na adresar
> s temito strankami pristup pouze pod heslem a potom tyto stranky nacetl ve
> svem prohlizeci a
> zadal jmeno a heslo administratora, tak to fungovalo bez problemu. Takze to
> vypada, ze k ODBC
> [...]

A nelze zadat do funkce pro pripojovani k databazi (odbc_connect?) jmeno pod jakym se ma pripojit a heslo?

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl at seznam.cz                                 *
*           Vladimir.Michl at mujweb.cz - home modem                    *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                                              *