panelakova sit na sidlisti

Jiri Novotny novotny at ics.muni.cz
Mon Jun 14 14:38:28 CEST 1999

> Proc zrovna Alphu?, Myslim si ze preci jen trosku podcenujete vykon PC. Myslim
> si a doufam ze to par lidi potvrdi, ze na PC se da uspedne udelat smerovac i
> pro 100 Mbit kartu.
>
> Podle meho nazoru staci v pohode 486, a dve sitovky utahne.

Presne tak, P133 odroutuje cca 150Mb/s, PII tak 300Mb/s. Jen tak
pro zajimavost teoreticke maximum pro "klasicke PC" (s PCI 33/32)
je 500Mb/s - paket musi dvakrat pres sbernici.
Udaje ktere jsem uvedl jsme namerili na PC s NetBSD Unixem.

Pokud Vam jde opravdu o routovani 10Mb/s, tak 486 uz je na to skoro
moc silna :-)

Pokud se tyka Vaseho projeku, podle mne je jakekoliv tahani metalickych
kabelu (zejmena koax) mezi dvema baraky dost hazard a pri trose
smuly Vam to pri prvni bource muze shoret vcetne pocitacu - uz jsem
to parkrat videl. Jedina rozumna cesta je pres opticke oddeleni.

Dalsi problem je v legislative - ale to uz nekdo tady vzpomenul.

				S pozdravem

						J. Novotny