panelakova sit na sidlisti

Karel Fenz fenz at iweb.iweb.cz
Mon Jun 14 14:47:17 CEST 1999

Nevim, jestli to sem vubec patri,

ale jsou i levnejsi bezdraty, napr. Proxim Symphony.
ISA karta kolem 6000,- + DPH. Dosah kolem 150m ve volnem prostredi se
zakladni antenkou.
Ma to papirove jen 1.6Mbps, ale odpadnou problemy se statickou
elektrinou a dratama. Osobni zkusenost s tim ale nemam.

Zdravi
Karel

Karel Fenz           mail: fenz at iweb.cz
INFO WEB s.r.o.    tel.: 0641-204942