panelakova sit na sidlisti

meszaros at eurotel.sk meszaros at eurotel.sk
Mon Jun 14 15:15:56 CEST 1999

> Pro uvedene karty je maximalni doporucena delka segmentu 300 m.
>
> (Takze zadna ,,hrana`` a podobne. S merakem behat netreba.)
>
> BoChal.

A to uvadza vyrobca?

Podla sietovych encyklopedii sa pre tenky koaxialny kabel cize Thinnet
coaxial 10Base2 uvadza maximalna dlzka 185m.
Ak ma niekto pozitivne skusenosti pri dlhodobej prevadzke s dlhsim
segmentom tak mu zavidim. Moje skusenosti hovoria o niecom inom. Btw. na
sieti takehoto typu nemozes kazdemu uzivatelovi nadiktovat aku sietovu
kartu ma pouzit. Ked sa niekto dnes rozhodne pre realizaciu siete na tenkom
koaxe tak mu urcite ide v prvom rade o peniaze a nebude vyhadzovat po tri
litre za sietovu kartu.

> mohl bych jeste nekoho poprosit o rozdil mezi pocitacem s jednou
> sitovkou ktery by byl uprostred a pocitacem se dvema a rozdeloval by
> sit na 2 segmenty? Nebo spis jake jsou vyhody 2 segmentu oproti
> jednomu.

rozdiel je uplne jednoduchy, namiesto jedneho 185 metroveho segmentu mozes
      mat dva, cize celkova dlzka siete sa Ti moze natiahnut na 370 metrov.

este otazka na povodny mail :

> kabel je koax (thin ethernet) tahany oknama

to akoze ten kabel ide von cez okno a cez dalsie sa vracia? ak to nemas v
      pancierovej trubke tak sa s tym mozes po prvej poriadnejsej burke
      rozlucit.

Peter M.

Peter M.