panelakova sit na sidlisti

Dalibor Toman dtoman at fortech.cz
Mon Jun 14 18:15:32 CEST 1999

>Proc zrovna Alphu?
>
>Spis pro legraci, doporucuju Cisco...
>
>Myslim si ze preci jen trosku podcenujete vykon PC. Myslim
>si a doufam ze to par lidi potvrdi, ze na PC se da uspedne udelat smerovac
>pro 100 Mbit kartu.

proc zrovna stavet/kupovat router?? Co takhle bridge? Muzete bud za par
tisicovek koupit  bridge (napr Compex) nebo z nejaky 486 bez hardu s
disketovkou a dvema sitovkama spachat bridge, kterej ten eth snad utahne.
Oddelite oba segmenty = snizite traffic a nemusite nikde nastavovat
gatewaye.

Na inetu se vali spousta free bridgeovaciho software - doporucuju
YAPCBRIDGE - slapal mi nejakou dobu v pohode nez byl nahrazen Compexem.

Zdravi
D. Toman