panelakova sit na sidlisti I.

Jaroslav Bobovsky comcbobo at savba.sk
Mon Jun 21 08:14:52 CEST 1999

Zdravim,
On Sat, 19 Jun 1999, Jan Pechanec wrote:

> Date: Sat, 19 Jun 1999 11:06:32 +0200
> From: Jan Pechanec <pechy at hp735.cvut.cz>
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> Subject: Re: panelakova sit na sidlisti I.
>

> 	Ahoj,
>
> 	kdyz to tady tak ctu, muzete mi prosim nekdo rici, zda pokud
> budu mit 2 pocitace spojene dratem mezi dvema sitovkama a uhodi do
> toho, muze se to dostat dal pres drat, ktery vede ze stejneho
> pocitace, ale pres sitovku druhou? Asi se to stat muze, ale mate s tim
> nekdo zkusenosti?

Nuz nemame skusenosyti z druhou sietovou kartou, ale minuly tyzdn pri burke
nam cez sietovy kabel tahany vonku  dokonale zhorel cely pocitac
(zdroj, motherboard, sietovka).

> 	diky, Honza.
>
> --
> Jan PECHANEC
> Computing Center CTU (Zikova 4, Praha 6, 166 35, Czech Rep.)
> pechy at hp735.cvut.cz, +420 2 2435 2969, http://www.civ.cvut.cz

Regards,

 Jaroslav Bobovsky           bobovsky at savba.sk
 Computing Centre - Slovak Academy of Sciences                ,__o
 842 35 Bratislava  // Dubravska 9 // Slovakia              _-\_<,
 TEL: +421 (7) 5477 5845   FAX: +421 (7) 5477 5881         (*)/'(*)