panelakova sit na sidlisti I.

Vladimir Michl Vladimir.Michl at seznam.cz
Mon Jun 21 23:17:18 CEST 1999

Jan Pechanec <pechy at hp735.cvut.cz> writes:

> 	Ahoj,
>
> 	kdyz to tady tak ctu, muzete mi prosim nekdo rici, zda pokud
> budu mit 2 pocitace spojene dratem mezi dvema sitovkama a uhodi do
> toho, muze se to dostat dal pres drat, ktery vede ze stejneho
> pocitace, ale pres sitovku druhou? Asi se to stat muze, ale mate s tim
> nekdo zkusenosti?

Zkusenosti nemam, ale pokud ten blesk primo sjete po tom sitovem kabelu,
tak bych se ani nedivil, kdyby pokracoval i po tom druhem.

Vyloucit to tedy uplne nelze.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl at seznam.cz                                 *
*           Vladimir.Michl at mujweb.cz - home modem                    *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                                              *