Opravdu Linux?

Michal Meloun meloun at miracle.cz
Tue Jun 29 09:50:45 CEST 1999

> Nechci se hadat do krve, ale soudit, ze jakykoliv na siti pristupny
> pocitac Microsoftu pouziva neco jineho nez Windows pouze na zaklade Vami
> uvadenych informaci - to bych si opravdu netroufal. Naprikla W2000k maji
> vyrazne prepsany TCPIP, takze Vami uvadene programy to nemusi postihovat.
> A jednak INN si MS klidne mohli portovat. Predstava, ze by nekde takhle

No, obavam se, ze tady jste trochu ustrelil. INN 2.x nelze naportovat na NT bez prepsani
bud valne casti INN nebo NTcek. To co se deje uvnitr INN s mmapem privadi k zoufalstvi i
valnou vetsinu Unixu natoz pak ten simulator memory maped files co je v NT. A
pes mmapu INN uz nikdy chodit nebude :-)

> verejne zpristupnili pocitac s Linuxem - to by si ten, kdo to udelal,
> koledoval o skutecne paradniho padaka.

Smarja proc :-). Verejne prisupnou sluzbu (sluzby) na nejakem servru ma snad kazdy...

			Michal Meloun