Opravdu Linux?

Karel Obluk obluk at vema.cz
Tue Jun 29 11:22:59 CEST 1999

OK, nehodlam diskutovat o implementaci INN, nevim o ni prakticky ani n
(n s hackem :-) ).
Nicmene o tom druhem jsem presvedcen. Verejne pristupna sluzba jiste,
ale server MS nemuze verejne pouzivat jiny OS nez ten od MS, protoze by
to de facto znamenalo priznani, ze Win neni na neco vhodne. Coz je z
marketingoveho hlediska temer sebevrazedne; ergo kladivko je to na
vyhazov pro cloveka, ktery by neco takoveho udelal. Uvedomte si, prosim,
ze mluvime o prostredi tvrdeho kseftu, zadne univerzitni hratky...
Nicmene - jak jsem psal ve sve prvni zprave - nechci se hadat do krve a
rozpoutavat nejake wars, at uz flame ci jine. Pouze jsem chtel rict, ze
bych na zaklade tak neprimych dukazu a s prihlednutim k vyse zminenemu
faktu rozhodne nebyl tak kategoricky v soudu "co bezi na tom a tom
stroji u MS". That's all a uz bych to radeji ukoncil, zde ta diskuse
zabiha mimo tema, takze prosim dalsi pripadne maily primo na mne. Diky

Karel Obluk