Opravdu Linux?

Petr Soucek petr at ryston.cz
Tue Jun 29 11:38:19 CEST 1999

Karel Obluk wrote:

> Nechci se hadat do krve, ale soudit, ze jakykoliv na siti pristupny
> pocitac Microsoftu pouziva neco jineho nez Windows pouze na zaklade Vami
> uvadenych informaci - to bych si opravdu netroufal. Naprikla W2000k maji
> vyrazne prepsany TCPIP, takze Vami uvadene programy to nemusi
> postihovat. A jednak INN si MS klidne mohli portovat. Predstava, ze by
> nekde takhle verejne zpristupnili pocitac s Linuxem - to by si ten, kdo
> to udelal, koledoval o skutecne paradniho padaka. Navic, podle mych
> zkusenosti, jsou lide pracujici u MS v naproste vetsine pripadu velmi
> [...]

To, jak je to s Win2000 by se dalo snadno zjistit, pokud ma nekdo
Win2000 pripojene do Internetu, pustit na ne nmap a queso a hned bude
jasno, jestli se chovaji presne stejne, jako Linux 2.1.121 - 2.2.2

No a s tim portovanim INNu... to by bylo dle Vasi logiky stejne
nesmyslne, proc by pouzivali INN, kdyz maji vlastni news server?

Ostatne, pokud me pamet neklame, tak kdyz delali statistiku pristupu na
linux.com, tak nejvice jich bylo z domeny microsoft.com. Microsoft ma
cele oddeleni, ktere se zabyva Linuxem, a proto by me tolik
neprekvapovalo, kdyby se rozhodli otestovat Linux i na verejne
pristupnem serveru.

Zdravi