Re: Reverzní DNS

Dusan Malik dusan.malik at strategy.gov.sk
Wed Jun 30 08:13:48 CEST 1999

At 15:39 23.6.1999 +0200, you wrote:

>:-) a kdo to ma delat a proc ? Mame neodkladnejsi zalezitosti...
>

>Mimochodem, mame testovaci stranecku, ktera uzivateli zobrazi jak na
>tom je
>
>http://www.fee.vutbr.cz/~kuchta/testdns
Mimochodom vyskusal som  a nemozem plne suhlasit s vysledkom.
Som za proxy a IP adresu mam typu 172.a.b.c. Uvedeny
testovaci program mi ju vypise i do policka s menom pocitaca
(i ked na internom DNS pre LAN tento pocitac meno ma)
mi ju zopakuje a teda by som sa nemal dostat na niektore ftp
servery. Skusil som napr . ftp.vse.cz a ftp.vutbr.cz a bez problemov
som sa na ne dostal.
Takze ak je pocitac za proxy a to je spravne uvedene v DNS
vysledky testu nie su spravne. Aspon tak sa mi to javi.
Zdravi

Dusan Malik
e-mail dusan.malik at strategy.gov.sk