Reverznm DNS

VP vpetr at bigfoot.com
Wed Jun 30 17:20:02 CEST 1999

> Mimochodom vyskusal som  a nemozem plne suhlasit s vysledkom.
> Som za proxy a IP adresu mam typu 172.a.b.c. Uvedeny
> testovaci program mi ju vypise i do policka s menom pocitaca
> (i ked na internom DNS pre LAN tento pocitac meno ma)
> mi ju zopakuje a teda by som sa nemal dostat na niektore ftp
> servery. Skusil som napr . ftp.vse.cz a ftp.vutbr.cz a bez problemov
> som sa na ne dostal.

ftp.vse.cz je normalni, tj. nevyzaduje DNS, jestli chcete ten "spravny" =
paranoidni server, tak je to ftp://ftp.fi.muni.cz, osobne nevim, proc =
spravce rad zatezuje linky (nucenim se pripojovani pres ruzne proxy =
servery)... Myslim, ze toto blokovani uz neni v mode, ci ano?

Hacker ci mirne pokrocily uziv. pri naboreni serveru to stejne obelsi.

> Takze ak je pocitac za proxy a to je spravne uvedene v DNS
> vysledky testu nie su spravne. Aspon tak sa mi to javi.
> Zdravi

to da rozum, ze za proxy jste v pohode, a na FTP tezkokdo zjisti v ceste =
proxy. V http se jedna o promenne X_Forwarded_for ci Forwarded_for.