mail MX zaznam

Bohous Michal michal at fee.vutbr.cz
Tue Mar 9 14:03:57 CET 1999

On Tue, 9 Mar 1999, Matus fantomas Uhlar wrote:

> Bohumil Michal <michal at fee.vutbr.cz> wrote:
> ->>    Pokud mozno zadny :-)  WinNT mi pro provozovani DNS prijdou jako obzvlaste
> ->> nevhodny OS.
>
> -> Proc by bind fungoval na NT jinak nez v Unixu?
>
> nejde o to :)
> NT su vobec nevhodny OS bna pouzivanie a na internete este viac :)

No, s prominutim, to neni zadny argument. Nekdo (zakaznik) chce/potrebuje
pouzit WinNT. Odoved "vas system mi pripada jako obzvlast nevhodny k ..."
mu vubec nepomuze, a je-li to Vas zakaznik, tak s podobnym pristupem bude
brzo Vas byvaly zakaznik.

Krome toho, ze nektery system nektere veci dela lepe nez jiny (a to "lepe"
je nekdy dost subjektivni hodnoceni) jeste kazdy musi uvazit, kolik ho
bude stat pouziti jineho systemu z hlediska lidskych zdroju - kdyz
provozuji NT a maji s tim jakesi zkusenosti, je to dost dobry duvod pro
hledani DNS prave pro NT. Dobre spravovane NT jsou ostatne lepsi nez
spatne spravovany Linux.

						Bohous
Bohumil Michal
e-mail: mailto:michal at fee.vutbr.cz