ISP provideri

Jakub Chromy hicks at hosting.cz
Tue Mar 9 18:02:04 CET 1999

On Tue, 9 Mar 1999, you wrote:

> Verili byste, ze v dnesni dobe muze chtit nekdo za 1MB prostoru na disku 150,- Kc (www, email) a jeste k tomu to ani nemit v ceniku?

No, dle meho nazoru je to na hranici rentability - my mame podobnou
nabidku pro variantu A, ale jen pro studenty a neziskove organizace. A
bereme to spise jako podporu lidem, kterym by se vlastni virtualni server
hodil, budou z nej mit radost a treba jim to pomuze rozjet nejaky
zajimavy projekt, ze ktereho bude mi treba Hosting CZ vetsi uzitek nez z
cehokoliv jineho :)

Takze pokud by za podobnych podminek hostovali vsichni, zmineny provider
musi bud snizit uroven sluzeb, anebo zvysit ceny.

s pozdravem

           Jakub Chromy

Hosting CZ s.r.o. Tel: 0603 822 830
http://www.hosting.cz ICQ: 12017727