Problem OP3 a NT 4.0

Ivan Prpic dmd at dmd.sk
Wed Mar 10 10:04:51 CET 1999

Mam na NT 4.0 nainstalovany MS Proxy server 2.0 a po instalacii OP3 sa Proxy
"zruti" t.j. je nefunkcny a musim tento servis zastavit. (uz som takto
spravil 2 x instalaciu na "holy PC" a chyba sa stale objavuje. Neviem si
vysvetlit kde moze byt pricina, ved vsetko je z jednej "stajne". Inak MS
Proxy ma dost "prudi", lebo ked sa chcem dostat na INTERNET (tede mimo moj
Intranet) stale po mne chce autentifikaciu (musim byt admin) inak ma nepusti
von. Dodavam, ze mam samostatny domenovy server a toto je brana iba na ucel
spojenia cez pevnu linku.