Scifi/cestovanie v case?

Frantisek Rysanek xrysf03 at manes.vse.cz
Mon Mar 15 12:09:25 CET 1999

uzuz jsem chtel odpovedet cosi o rozjetych systemovych hodinach na
pocitacich odesilatelu, ale pak jsem se podival lepe a zjistil jsem
nasledujici:
mailer pana Vejsady nepridava automaticky pri odpovedi do subjectu na
zacatek "Re:". Pan Vejsada ale ve skutecnosti odpovidal na zpravu
puvodniho tazatele, kterym je nekdo treti (jehoz jmeno si netroufam
rekonstruovat z jeho podpisu a e-mailove adresy). Proto to podle subjectu
vypada, jako ze pan Kulhanek odpovidal panu Vejsadovi - tak to ale neni,
pan kulhanek pouze o neco drive odpovedel teze treti osobe.
Tuto hypotezu jsem vyvodil na zaklade obsahu zprav, ktery jsem nasel v
newsove (NNTP) verzi konference.

I pokud by toto nebyla pravda, obcas se mi s newsama stava, ze se pres
NNTP distribuci protlaci driv odpoved nez puvodni mail. Pokud by
odesilatele techto zprav poslali sve prispevky pres NNTP, mohla by
takovato anomalie v mirrorovani mezi NNTP servery zpusobit, ze by zpravy
dorazily na gateway do "listserveru" v opacnem poradi. Pokud jsem si v
hlavickach spravne vsiml, vy mate moznost videt retizek SMTP relayu az
pocinaje listserverem, ktery take udava datum (nejsem si jist, zda i to v
kolonce "Date" zpravy). Takze i timto zpusobem by se to snad dalo
eventuelne vysvetlit.

Frantisek Rysanek