Email a MSMQ via asp

Toma9 Krmela Tomas.Krmela at pvt.cz
Thu Mar 18 15:10:39 CET 1999

Dobrý den

Potøeboval bych vìdet , jak poslat email . V Visual interdevu jsem na¹el v
Tolboxu komponentu MSMQ mail.email  , která potøebuje  MSMQ clienta. V WinNT
ser.packu jsem jej na¹el a spustil jeho instalaci.Po výbìru typu Independent
a nebo dependent client fo Microsoft Message Queue server se instalaèní
program zobrazil zadání serveru , po zadání standartního severu pustlil do
hledání serveru a zobrazil  server nenalezen .Otázka Je MSMQ souèástí
Windows NT? Je jin mo¾nost posílání více øadkových emailù free komponentou
pro asp

Prosím pomozte pokud víte

                                        Tomá¹ Krmela

                                    Tomas.krmela at pvt.cz