Bezdratove pripojeni

Cenek cenek at sporty.cz
Sun Mar 21 21:21:23 CET 1999

Zdravim,
bezdratove pripojeni na nasi firme testujeme jiz nejaky den v praxi a
nemohu si ho vynachvalit (konkretne Breeze Net). Drive jsme pouzivali
zarizeni AirLan, coz je v uplne jine cenove kategorii tak jsme byli
zvedavi.

Mame sice nasim providerem omezenou kapacitu linky na 38.6 kb/s a vecer
64 kb/s ale jsou to oboje SYNCHRONI linky, takze je to poznat oproti
pevne lince 33.6 :)

Zarizenim Breeze Net jsme pripojeni pres cele brno, ktere ma hodne velke
prumyslove ruseni. Vzdalenost je cca 7.5 km, na coz toto zarizeni bohate
dostacuje. (Treba s AirLanem to slapalo pres Brno az na 30km - dale jsme
netestovali)

Zarizeni i cely prenos je velmi spolehlivy a necekame nejake vypadky.
Mam znameho, co uy toto ma asi 1 rok a rikal mi, ze za celou dobu mu to
vypadlo asi na 1/2 dne a to tim, ze konkurenci firma na stejne strese
zkousela naladit sve zarizeni (pravdepodobne jim to nejak rusily stejnym
zarizenin). Avsak techto anten muze byt hned vedle sebe nekolik a klidne
namireny opet na jednu lokalitu - daji se rozlisit a kazdy prijimat a
vysilat samostatne.

Zaverem bych toto pripojeni jenom doporucil a to z techto duvodu:
- blizka navratnost investic
- rychly upgrade cele linky az na 2-3 Mb/s (POZOR u vetsiny provideru
toto pasmo byva sdilene)
- bezproblemovy chod
- neni nutne porizovat HW router s V.35 ci jinym rozhranim (je to
bridge, ktery pripojite TP lokalni sit)
- podivejte se spise na zoubek providerovi, jak je pripojen - jsou i zde
firmy, ktere to navizi sice levne, ale jsou nejci subprovideri s 128
kb/s linkou :(
- nepodneha schvaleni CTU tzn. okamzity provoz
- a nazaver - NEPLATI SE TELECOMu

Budete-li chtit vice informaci, nebo primo konkterne neco vybrat -
klidne mne kontaktujte. Nase firma se tim primo zabyva.

S pozdravem
Vlada Vlach
PC Net CZ
--
+-=-=-=-=-=/ //
/-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+-=-=-=-=-=-+---------------------+
|         / // /       Vladimir VLACH > ))))))))  |    \/ |_ /\ |) /\
|
| __ __  / // /       Admin of ICQ.CZ > ((((   \  | Age       -
19|
| \ \\ \/ // /      http://www.icq.cz > \\\   6 6 | Nick      -
Vladaman|
|  \ \\/ // /     http://www.pcnet.cz >  \C     7 | ICQ UIN#  -
9511246|
|   \ V /V /   email me: vlach at icq.cz >   \   _-) | Location  -
Brno|
+----\_/\_/-=---=---=---=---=---=---=-+-=- ) (
=-=+---------------------+

Petr Novotny wrote:

> Dobry den,
>
> mate nekdo zkusenosti s bezdratovym pripojenim (BreezeNet), jak je
> nabizi treba InWay nebo CzechOnLine? Jak je to spolehlive, stabilni,
> klimaticky odolne, citlive na ruseni apod.? Mate-li zkusenosti,
> napiste mi prosim soukrome.
>
> Dekuji
> --
> Petr Novotny, ANTEK CS
> Petr.Novotny at antek.cz
> http://www.antek.cz
> -- Don't you know there ain't no devil there's just God when he's drunk.
>                                                              [Tom Waits]

Cenek Lanik
mailto:cenek at sporty.cz
ICQ: 16180353