IE 5 beta a ostra verze - instalace

Ing. Daniel Polak nemo at hk.ipex.cz
Tue Mar 23 10:22:42 CET 1999

Dekuji vsem, kteri mi odpovedeli bez zbytecnych emoci a nezasypavali konferenci
prebytecnymi nazory o "tematech off topic". Az budu prodavat auto, obratim se na
jinou konferenci, ale webovy browser se konference o internetu tyka.

--

S pozdravem
                    Ing. Daniel Polak

NEMO - realitni a komercni kancelar JUDr. Ladislava Polaka
http://www.hk.ipex.cz/nemo
*** Pouzivejte hacky a carky - kodovani ISO 8859-2 ***

news:vIQR#GId#GA.327 at dec2000.faf.cuni.cz...