IE 5 beta a ostra verze - instalace

Tomas Andrysek tomas.andrysek at skoda-auto.cz
Wed Mar 24 12:10:32 CET 1999

Co se tyka me instalace ostreho IE5 pres betu tak je to pohodicka. Jak
vychazely update projednotlive veci tak sem je stahoval a moje instalace IE
5 se sestavala s preinstalovani
-IE5 enginu
-FTP
-WWEb folders
-Outlook Express

Jenom varovani pred novou JVM - je dost buggy, uz sem reportoval na M$ par
chyb :((

Tomas Andrysek
tomas.andrysek at skoda-auto.cz
webmaster at skoda-auto.cz