mail/niekoho zabit

Jaroslav Szczurek szczurek at datasys.cz
Fri Mar 26 15:11:22 CET 1999

Kdyz si necham na serveru jet log pro POP3, tak klienti bezne pouzivaji
prikazy STAT a TOP.

Pokud das TOP <cislo zpravy> <nradku po hlavicce>

(pokud si to pamatuju spravne)

Tak ti vrati POP3 server jen hlavicku MSG + patricny pocet radku.

Pokud chces zpravu dostat, tek ji musis stahnout celou.

Kdezto IMAP umoznuje pracovat s jejimijednotlivymicastmi.

Szcz

P.S. Nemam ten protokol prostudovany do podrobna, tak me nebijte

Bohumil Chalupa <bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz> wrote in message
news:199903261236.NAA90225 at ns.felk.cvut.cz...
On Thu, 25 Mar 1999, [ISO-8859-2] Jiøí Kuchta wrote:

> Opacne, pokud si to tahas pres POP3, muzes si u lepsich postovnich
> programu zvolit limit velikosti, ktery chces jeste tahat. Nebo ti
> vypisou prehled dopisu i velikostmi a dotahnes si jenom ty, ktere te
> zajimaji a ostatni posles do /dev/null

Opravdu tohle POP umi? Zil jsem v presvedceni, ze takhle chytry je
az IMAP.

--
BoChal.