Hledam program jako zaznamnik a fax pro modem

David Michal michal at cl.jokaplus.cz
Wed Mar 31 08:25:33 CEST 1999

Zdravim
S Focal Pointem jsem mel spatne zkusenosti. Zrejme byla chyba
mezi klavesnici a zidli, ale nebyl jsem schopen nastavit program
na 4 zatvoneni a take mi to pokazde zvedl fax a ne zaznamnik.
Modem jsem mel Microcom Office Porte. Se Super Voicem jsem
nemel nejmensi problem, ale musel jsem si ho pujcit na disketach
od kamarada co ho dostal s modemem.
Michal David