problmy s modemem

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Mon Oct 11 13:29:07 CEST 1999

On Fri, 8 Oct 1999, [iso-8859-2] Petr ©obáò wrote:

> Pokud je ten modem PnP tak tam port nemusi bit.

To ,,bit`` je s kratkym nebo s dlouhym i?

> U me take neni mam tam pouze com1 com2 a modem je na com3.
>
> --
>
> e-mail: Petr.Soban at seznam.cz
>  www.volny.cz/soban
>
> èe¹tina vítána v UNICODE - UTF-8
> v hor¹ím pøípadì ISO 8859-2

:-))
(A v nejlepsim pripade kod, ktery nerozlisuje i/y.)

Pokud jde o modemy, neni PNP samozrejme vubec podminkou.
Od doby pred cca. 10 lety, kdy P'N'P jeste neexistovalo, mi rukama
proslo nekolik internich modemu (ISA), kere bylo mozno nastavit na
libovolny z portu COM1,2,3,4. Zadny z nich nebyl (nastesti) PNP.
(Naopak jsem nevidel interni modem, ktery by potreboval jiz existujici
COM port.)

Zdravi
        BoChal.