VOLny a NETELIGENT

Michal TALMAN talman at regionet.cz
Mon Oct 11 13:53:44 CEST 1999

Kopil jsem si interni Neteligent 56k od Compaqu a mam problemy s pripojenim. Na providery, ktery maji na druhe strane 33,6 modemy se spoji v pohode, ale na VOLný se proste nepripoji, ani kdyz snizim rychlost.
zajimave je, ze jeste pred tim klasickym uvodnim delsim prvnim piskanim je slyset jeste jine ruzne zvuky v trvani cca. 3 sec, ktere jsem nikdy z modemu neslysel.
VOLny ma na druhe strane nejake Cisca modemy a hlavne maji jedno cislo jak pro V90 tak i ISDN. Muze to byt tim ? Ale muj druhy modem 3COM U.S.Robotisc 56k se spoji normalne 56k.
Jeste me napadlo, ze ten muj modem ma K56FLEX a ne X2, tak jestli to neni v tom.

Diky

M.