VOLny a NETELIGENT

POLÁČEK Petr petr.polacek at hus.br.ds.mfcr.cz
Mon Oct 11 14:41:53 CEST 1999

> ----------

Mam podobny problem s modemem GVC 33.6 KB/s. pripojuji s k IOL, kteri
maji take stejne cislo pro ISDN a klasicke modemy. Kdyz se pripojuji z
prace (kde to jde jeste pres pobockovou ustrednu), tak je vsechno OK.
Kdyz se ale pripojuji z domu, tak se modem vubec nespoji az nakonec
zavesi. Tak jsem si zapl hlasity odposlech a zjistil jsem, ze pote co to
modem u IOL zvedne, tak do toho nejdrive kratce pipne, pak je chvilicku
pauza a pak se rozjede klasicke V90/V32 navazovani spojeni. Dal jsem
proto za telefonni cislo na IOL jeste 2 carky (ATDT0626971154,,) coz muj
modem po vytoceni cisla jeste donuti nekolik sekund pockat, nez zacne
naslouchat druhe strane, tim ho nezmate ono kratke pipnuti a spoji se
OK.
Jen je zajimave, ze v praci mu to pipnuti nevadi a kdyz jsem doma
zapojil jine modemy (PracticalPheripherals 9600 nebo GVC 56,7 KB/s), tak
se take spojily v pohode.