Postovni klienti nectou velke maily ..

ivop at regionet.cz ivop at regionet.cz
Mon Oct 11 17:54:32 CEST 1999

Jan wrote:

> Ahoj,
> mam tento problem:
> Jiz u nekolikateho zakaznika se mi stalo ze dotycny ma na serveru hodne
> posty (soubor posty byl velky napr. 22MB). Klient se zatvaril ze jako taha
> postu a nic nedoslo. Po promazani posty na serveru pomoci Pine vse zacalo
> fungovat.
>
> Jedna se o MS Outlook, stejne reagoval i MS Exchange.
>
> Nevite nekdo co s tim?

Pozoroval jsem to chovani a u me byla pricina asi na strane serveru (pop3d),
ktery to proste neutahl. Ovsem ten pocitac byl (je) "kocicka" s P75+ 32 MB
RAMu,
na nemz bezi jeste dalsi veci, takze jsem problem prisoudil tomu, ze
to pop3d cuca do pameti a pocitac nestiha (on nestihal i v jinych situacich
...).

S jinym pop3 klientem se vam to podarilo ? Pine asi leze rovnou do souboru.

ip
E-mail: Ivo.Panacek at regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz
Mobile: +420 602 337776