off-line browsing

Merlin merlin at drings.cz
Mon Oct 11 21:27:36 CEST 1999

Dobry den,

chtel bych se zeptat, jestli nekdo nevite, jak se ma nastavit Netscape
Communicator 4.6 en aby se dalo browsit off-line. Abych to vysvetlil.
Videl jsem v IE 5.0, ze kdyz se clovek odpoji (modemem) od Inetu, tak si
pak muze browsit webovymi strankami, ktere navstivil a ktere ma v cache.
V NC 4.6 se mi to zatim nepovedlo - vzdy hlasi, ze nemuze nalezt
uvedenou stranku (uplne stejne, jako kdyz jsem modem vubec nemel), a to
i kdyz mam nastaveno, ze sem off-line (zkousel jsem i on-line).

Nebo ze by to Netscape Comm. 4.6 neumel?

diky za radu
 Merlin <merlin at drings.cz>
      Czech Republic
  mobil: +420 603 924504