Postovni klienti nectou velke maily ..

Pavel Ruzicka pavouk at k332.feld.cvut.cz
Tue Oct 12 09:15:59 CEST 1999

> mam tento problem:
> Jiz u nekolikateho zakaznika se mi stalo ze dotycny ma na serveru hodne
> posty (soubor posty byl velky napr. 22MB). Klient se zatvaril ze jako taha
> postu a nic nedoslo. Po promazani posty na serveru pomoci Pine vse zacalo
> fungovat.

Denne hovorim s nekolika lidmi, kterym take vytuhne M$
Outlook/Exchange/Outlook Express pri tahani posty. Oni maji nastaven
timeout na jednu zpravu tusim 15 minut. Dalsi problem je v tom, ze ty
pitomy M$ programy se kousou na zmrsene MIME hlavicce vygenerovane jinymi
M$ programy.

Denne mi zakaznici s M$ klienty vezmou minimalne hodinu casu GRRRR....

> Jedna se o MS Outlook, stejne reagoval i MS Exchange.

Pouzivaji stejne jadro.

> Nevite nekdo co s tim?

Reseni je jedine nepouzivat postovni klient od Microsoft.
Pri pouziti jineho klienta problem vetsinou zmizi.

Pavouk