VOLny a NETELIGENT

Pavel Ruzicka pavouk at k332.feld.cvut.cz
Tue Oct 12 09:25:53 CEST 1999

Pomuze zakazat protokol V.90, K56FLEX
U Rockwell modemu to je +MS=11,1
U jinyho si to najdete v manualu.

Toto je prasarna od Rockwellu. Takto se domlouvaji K56FLEX zarizeni.

Ne tim to neni. Je to prohnilym firmwarem Vaseho modemu a zrejme
analogovou linkou na vasi strane. Pomuze viz vyse...

> Ale muj druhy modem 3COM

To je taky poradny modem, ne nejaka Rockwellska plisen...

Zarizeni v CiscoAS5300 jsou pravdepodobne modemy MICA, ktere umi K56FLEX a
V.90, ale neumi X2.
USR a vetsina nerockwellskych 56k modemu ignoruje na zacatku to pipnuti
pro K56FLEX.

> Mam podobny problem s modemem GVC 33.6 KB/s. pripojuji s k IOL, kteri
> maji take stejne cislo pro ISDN a klasicke modemy. Kdyz se pripojuji z
> prace (kde to jde jeste pres pobockovou ustrednu), tak je vsechno OK.
> Kdyz se ale pripojuji z domu, tak se modem vubec nespoji az nakonec
> zavesi. Tak jsem si zapl hlasity odposlech a zjistil jsem, ze pote co to
> modem u IOL zvedne, tak do toho nejdrive kratce pipne, pak je chvilicku
> pauza a pak se rozjede klasicke V90/V32 navazovani spojeni.

To je vporadku, ale asi ma chybu ve firmware, ktera toto zpusobuje.
Zkuste upgrade flash.

> Dal jsem
> proto za telefonni cislo na IOL jeste 2 carky (ATDT0626971154,,) coz muj
> modem po vytoceni cisla jeste donuti nekolik sekund pockat, nez zacne
> naslouchat druhe strane, tim ho nezmate ono kratke pipnuti a spoji se
> OK.

To neni nejlepsi napad, protoze navazovani nemusi trvat vzdy stejne
dlouho, ale pokud to mate overene tak je to OK.

> Jen je zajimave, ze v praci mu to pipnuti nevadi a kdyz jsem doma
> zapojil jine modemy (PracticalPheripherals 9600 nebo GVC 56,7 KB/s), tak
> se take spojily v pohode.

Bezna praxe s mizernou kompatibilitou.

Pavouk