Postovni klienti nectou velke maily ..

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Wed Oct 13 11:02:05 CEST 1999

> zprav. Pokud nekdo
> verejny upload
>
> No jo, ale ono zrejme muze jit i o 22MB mailuu (tj. 22 x 1MB mailu)

Pokud jsme se uz dostali na uroven, ze 1 MB je kratky e-mail, je to velky
pokrok. Kdysi jsem byl na nejmenovane univerzite (ne MUNI) plisnen za to, ze
mam 10 radkovou signaturu - ale byla fakt pekna :-)

					Zdravi
						MK

P.S: Nicmene se mi i ted zda, ze megabajtovy e-mail je obzerstvi. Posilam je
jen lidem, o kterych vim, ze maji linku o rychlosti 256 Kbps+ :-)