Postovni klienti nectou velke maily ..

Dan Lukes DAN at seno.fio.cz
Wed Oct 13 12:25:29 CEST 1999

On 13 Oct 99 at 11:02, Michal Krsek wrote:

> Pokud jsme se uz dostali na uroven, ze 1 MB je kratky e-mail, je to velky
> pokrok. Kdysi jsem byl na nejmenovane univerzite (ne MUNI) plisnen za to, ze
> mam 10 radkovou signaturu - ale byla fakt pekna :-)

    Ja bych vam za to nadaval dosud. Ja vzdycky rikam, ze delka signatury je
neprimo umerna zkusenostem uzivatele e-mailu ;-)

> P.S: Nicmene se mi i ted zda, ze megabajtovy e-mail je obzerstvi. Posilam je
> jen lidem, o kterych vim, ze maji linku o rychlosti 256 Kbps+ :-)

    Jen pro ujasneni - podle platnych RFC je zajisten prenos posty DO
velikosti 32kB(!). Vetsi postu nemusi kterykoliv z uzlu po ceste zpracovat a
nelze mu to vycitat jako vadu.

    Takze, posilani vetsi posty je vzdy sazkou do loterie. Jenze vysvetlujte
to dneska tlupam laickych uzivatelu, ktery misto toho aby napsali dopis,
attachnou Wordovsky DOC ... :-(

                                                        Dan

P.S. Dnes jsem po vic nez rocnim natlaku ze strany zamestnavatele ustoupil a
zvedl limit na velikost posty z 512kB na 1MB ...

Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root, postmaster (and *master) of FIONet, webmaster of KolejNET
Administrator   of    www.antispam.cz's    spammer    blacklist
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz