Jak zakazat stahovani souboru v MSIE5

Lord Kieredan lord.kieredan at seznam.cz
Thu Sep 16 18:43:27 CEST 1999

Je zajimave, ze kdyz slo o routery CISCO, tahání kabelu pres baraky atd. tak
jste se nebouril, ze jde o uzka temata spravy inetu. BTW: By me zajimalo,
jak se budeme sireji venovat otazkam v oblasti spravy Internetu?

 Chapu, ze jde o dotaz spis pro hotline MS, ale jestlize jde o dotaz, na
ktery nekdo z pritomny zna odpoved, nevidim duvod proc by tento dotaz nemohl
byt polozen. Mam spis pocit, ze tento dotaz je pro nektere, prilis obycejny,
(zrovna neresime prenos paketu ze Zeme na Mesic), takze je jednodusi rici,
ze je off-topic.

Doufam, ze nas priste varujete, az zase bude neco off-topic, jelikoz bychom
si toho nemuseli vsimnou a nahodou by nekdo odpovedel.

S pozdravem

Kieredan